Анна Свірідова: «Стояти на місці — це поразка»

Як досягти успіху юній тендітній дівчині, коли на старті немає великих грошей та впливових друзів? Сьогодні ми поговоримо про створення бренду одягу Sviridova із творцем Анною Свірідовою

Анна Свірідова:

Ще коли я була маленькою, я спостерігала за тим, як шиє моя бабуся, потім мама. Так і сформувалась моя мрія стати дизайнером одягу. Я завжди хотіла виглядати стильною, щоб не так, як усі. Тому часто брала старі речі та робила з них нові. Ми жили небагато, і грошей на новий одяг не було, мене рятувало моє вміння «творити». У технікумі вся моя стипендія йшла на тканини, з яких я із задоволенням шила собі сукні, спідниці. Але це привернуло увагу однокурсників, і вони стали звертатися до мене, щоб я пошила щось і для них. Ось так моя потреба принесла мені славу та заробіток. І я завжди говорю своїм співробітникам, що стояти на місці — це поразка. І не особисто для мене, а для всього бренду. А ось рух — це життя. Торік на виставці найкращих робіт дизайнерів України мене номінували за вагомий внесок у розвиток української fashion-індустрії.

Але не це моя головна мета. Я прагну до того, щоб вийти на світовий рівень. Щоб червоною доріжкою в моїй сукні пройшлася Анджеліна Джолі або Бейонсе.

Цього року я запускаю проєкт «Битва дизайнерів». Ідея виникла давно, близько 10 років тому. Мені було складно на початку шляху, не було майданчика, щоб заявити про себе. І цей проєкт стане помічником для молодих дизайнерів-початківців. Наразі ми в активному пошуку спонсорів, тому хочу запросити бажаючих інвестувати у цей грандіозний проєкт. Ми запрошуємо учасників із усієї країни, буде дуже красиво.

Для початку я планую зробити весняний показ ділового, коктейльного одягу, куди хочу запросити інших дизайнерів. Для початківців буде онлайн-відбір та безкоштовна участь. А ще я працюю над відкриттям свого шоурума, де найталановитіші дизайнери зможуть продавати своє творіння.

Я хочу знаходити таланти (в основному це дизайнери, котрі не мають фінансових можливостей), зібрати їх усіх під своїм крилом та підкорити світовий ринок, розвивати шоп-туризм в Україні. Це мають бути дуже яскраві та незвичайні події, котрі можуть зацікавити та здивувати.

На початку трудової діяльності я зіткнулася з багатьма труднощами. Це неякісна тканина та фурнітура, важко знайти швачок, які дійсно люблять свою роботу. Зараз багато проєктів, але дуже дорого брати в них участь. Мені дуже хочеться зламати систему та змінити світ, щоб у пріоритеті був талант, а не гроші.

Маючи гроші, легко найняти професіоналів та видавати їх працю за свою. Від цього немає розвитку української моди. Нічого нового не вигадується, процвітає лише копіювання одне одного.

Підготувала Олена Сукачова

Instagram @sviridova_sv_
@sviridova.showroom