«Бренд року-2020» оголошує переможців

У 1999 році в Україні з’явився перший на пострадянському просторі бізнесконкурс, який обирав та відзначав найкращі торгові марки у різноманітних катего- ріях товарів та послуг. За свою історію конкурс зростав, змінював форму та розвивався. Змінювалися методики оцінювання, досліджень та нагородження переможців. Так, серед проєктів «Бренд року» були і пресконференції, і банкетні та концертні церемонії нагородження, і наймасштабніший в Україні «Парад брендів», який проходив численною ходою по Хрещатику у День підприємця.

2020 рік приніс зміни у бізнесжиття всієї планети. Масштабні події світового рівня скасовуються по всьому світу. Канський фестиваль відмінено, спортивні заходи та крупні івенти скасовано в усіх країнах Європи. В умовах всесвітнього карантину та пандемії COVID-19 «Бренд року» знову змінює формат.

Цього року Конкурс продовжує термін подання заявок на весь 2020 рік і нагороджує бренди протягом всього 2020 року. Тож навіть у такий складний час для бізнесу у брендів є можливість отримати нагороду. Наразі вже відомі перші переможці конкурсу «Бренд року — 2020». Що для них означає перемога і як важливо мати таку підтримку бізнесу саме у турбулентні часи, ми запитали у переможців.

Номінація «Прорив року»:
бренд Komilfo (б’юті-сфера)
Юлія Дмитренко, керівник відділу маркетингу бренду Komilfo:

«Ми вдячні за визнання наших зусиль і раді, що в б’юті- індустрії підтримують наш розвиток. Адже кожен день ми намагаємося створювати щось приголомшливе і хочемо, щоб наша продукція приносила радість і полегшувала роботу майстрів індустрії краси.

Бути визнаним брендом року — це не тільки гордість, а й величезна відповідальність. Це спільна заслуга нашої компанії і наших клієнтів, які постійно мотивують нас рухатися вперед. А ми в свою чергу продовжимо робити внесок у розвиток індустрії і професіоналізму майстрів».

Номінація «Народне визнання»:
Moneyveo.ua (фінанси/бізнес/IT)
Альона Андронікова, CEO бренду Moneyveo:

«Такі нагороди дуже мотивують. Вони підтверджують якість роботи всієї нашої команди. Навіть у карантин ми продовжили кредитувати 24/7 і випускати на ринок нові продуктові фічі. Наприклад, з квітня наші клієнти вже можуть оформлювати кредити через термінали EasyPay, а також сплачувати їх за допомогою чат-бота у Telegram. Додалася можливість розраховуватися за кредитом мобільними грошима. Але головним проривом вважаємо вихід компанії на ринок В’єтнаму. Ми плануємо масштабувати наші інновації в Азії та розвивати фінансову інклюзію у світі».

Номінація «Бездоганна якість»:
бренд TK-Laser (краса/здоров’я)
Номінація «Бездоганна якість»:
бренд Medicalaser (медицина/краса)

«Перемога компанії Medicalaser у Всеукраїнському конкурсі «Бренд року — 2020» — це визнання того, що ми робимо якісну косметологічну лазерну техніку та апарати.

Компанія Medicalaser є надійним партнером для тисяч підприємців по всій Україні і за кордоном, які використовують нашу техніку у своєму бізнесі. Отримана нами нагорода спонукає нас докладати ще більше зусиль у покращенні якості нашої продукції, а також заохочує прийняти участь у конкурсі і наступного року».

Номінація «Народне визнання»:
бренд Vovk (легка промисловість)
Номінація «Прорив року»:
бренд «Освітній хаб» (освіта)
Валентин Мондриївський, заступник голови КМДА:

«Перемога «Освітнього хабу» міста Києва у Всеукраїнському конкурсі «Бренд року — 2020» — це не тільки визнання того, що місто може робити якісні проєкти, а й підтвердження розвитку освітнього простору.

В умовах карантинних заходів саме «Освітній хаб» міста Києва став надійною підтримкою і для тих, хто потребував емоційної підтримки, і для батьків, які долучили своїх діточок до дитячого садочку онлайн, і для тих, хто в незвичних умовах вирішив перепрофілювати свою кар’єру. І дуже приємно, що міський проєкт не став локальним — майже половина користувачів проєкту представляють не лише всі регіони України, а й такі країни, як США, Канада, країни ЄС тощо. І саме нагорода «Кращий освітній проєкт року» підтверджує, що столиця рухається вірним шляхом, підтримуючи освіту та використовуючи сучасні технології».

Оргкомітет бізнесконкурсу «Бренд року» щиро захоплюється всіма підприємцями, які навіть у непрості часи знаходять сили та ресурси працювати та рухатися далі.

«Неймовірно складна економічна ситуація спонукала українців обирати переможцями справжніх героїв, які під час пандемії коронавірусу змогли зберегти бізнес та отримати соціальні оплески у вигляді нагороди нашого бізнесконкурсу, — розповідає директор Конкурсу «Бренд року» Ліка Співаковська. — Те, що у нас є такі сильні бренди, — це перемога всієї країни».